

500 zł netto + 23% VAT
>>> Zapytaj / Zamów <<<
Integracja Vtiger CRM z systemem GUS pozwala na pobieranie i aktualizowanie danych kontrahentów w Vtiger danymi z GUS. Typowy zakres integracji polega na dodaniu do kartoteki kontrahenta przycisku z akcją pobierania danych z systemu GUS.
Dane pobierane są z GUS poprzez interfejs API na podstawie numeru NIP umieszczonego w kartotece kontrahenta. Pobrane dane są zapisywane w poszczególnych polach w kartotece.
Możliwa jest zmiana zakresu, czy funkcjonalności integracji podczas wdrożenia tego rozwiązania.
Poniższa cena:
* dotyczy dowolnej liczby użytkowników systemu Vtiger
* zawiera 1 miesięczne wsparcie powdrożeniowe
* możliwość zgłaszania usterek
Możliwe jest dostosowanie tego rozwiązania do indywidualnych potrzeb zamawiającego.
Obsługiwane wersje Vtiger: 6.* , 7.*, 8.*
Ocena produktu: (5 z 5)